- Valisime teemat õpilaskonkursile "Lahe asi". Õpetaja pakkus välja, et me võiksime osaleda õpilaste konkursil "Lahe asi" ja teha e-raamatu harilike murdude õppimiseks, aga ta ei leidnud sellist programmi, mis laseks harilikku murdu hariliku murru kujul kirjutada. Siis otsustasime, et valime seekord kümnendmurrud. Kümnendmurdudega arvutamine on ka raske ja seda oleks niimoodi meil ka hea korrata.
- Tutvusime keskkonnaga Blogger, kus me hakkame pidama oma arengumappi. Seda on üsna lihtne kasutada. Proovisime postitusi lisada ja neid kommenteerida. Proovisime ka lehti lisada ja nendele kirjutada.
- Panime paika esialgse ajagraafiku. See oli raske, sest ei oska arvata kui palju aega iga asja jaoks läheb. Lõpuks saime oma tegemised siiski paika pandud. Siis andis õpetaja meile ühe ajatelje loomise lehe internetist ja me panime oma plaani sinna kirja.
- Jagasime ära, kes millist lehte arengumapist täidab. Kasutasime loosiratast, et ülesanded ära jagada. See oli huvitav jälgida, kellele loosiratas ülesande annab. Vähemalt ei pidanud me vaidlema, sest arvuti otsustas kõik ära.
- Koostasime videole "Miks on vaja osata arvutada kümnendmurdudega?" stsenaariume. See oli päris raske kuna me pidime kõigepealt üldse välja mõtlema, kus võiks meil kümnendmurdudega arvutamist elus vaja minna. Seejärel kirjutasime need olukorrad paberile ja jagasime ära, kes millist olukorda filmib, kes teksti räägib ja kes näitleb. Õpetaja ei olnud kõigi meie stsenaariumitega rahul ja me pidime mõned uued välja mõtlema.
- Filmisime videoid. Videote filmimine võttis päris kaua aega. Mõnda asja filmisime mitu korda, sest õpetaja ei jäänud rahule. Tuli rääkida piisavalt valjusti ja aeglaselt, sest muidu ei saanud jutust midagi aru. See kes filmis, pidi jälgima, et kaamera ei hüppaks ja et kõik mis vaja ikka peale jääks. Aga huvitav oli.
- Valisime välja ja jagasime omavahel ära teemad, mille kohta igaüks hakkab tegema ekraanivideot. Õpetaja kirjutas tahvlile teemad kümnendmurdude kohta ja me valisime nende seast välja, missuguste kohta me hakkame ülesandeid ja juhendeid tegema. See käis kiiresti, sest vaidlema me ei läinud. Siis jagasime need teemad ära loosiratta abil. See oli põnev, sest mõned teemad on kergemad ja mõned raskemad.
- Õppisime kasutama ekraanivideo loomise programmi Screencast-o-matic ja online veebitahvlit webwhiteboard. See harjutamine oli päris naljakas, sest kõigil läks alguses natuke sassi. Mõnel ei läinud programm tööle.
- Vaatasime koos ekraanivideoid ja tegime ettepanekuid parandusteks. Nende vaatamine oli naljakas, sest teiste häält on naljakas videotelt kuulata.
- Mõtlesime välja ja koostasime ülesandeid keskkonnas Learningapps, tegime neid kahestes gruppides ehk paaristööna. Neid ülesandeid oli alguses natuke tüütu teha, mõtteid ka alguses ei olnud. Aga meie arust tulid need päris hästi välja.
- Lahendasime läbi teiste paaride koostatud ülesanded ja tegime ettepanekuid parandusteks ja muudatusteks. Teiste ülesandeid oli huvitav lahendada, leidsime ka mõned vead. Ütlesime teistele, et nad peavad need vead ära parandama.
- Õppisime kasutama keskkonda LiveBinders, kuhu me vormistame oma konkursitöö. Alguses oli natuke raskusi sinna kontode tegemisega, aga me saime ikkagi sellega hakkama. Teistega samal ajal ühte kohta täita oli ka tüütu, sest vahepeal programm salvestas või keegi ise salvestas ja siis kadusid osad asjad teistel jälle ära.
- Panime kokku ja kujundasime oma konkursitöö. Seda oli raske täita, sest üks koostaja vahepeal puudus.
Koostöö
Tellimine:
Postitused (Atom)